Lämna synpunkt på vår webbplats

Här kan du lämna synpunkter, förslag och klagomål på webbplatsen, men också ge oss beröm.

Synpunkter på vår webbplats

Har du synpunkter på webbplatsen kan du skicka in dem via formuläret nedanför. Vill du att vi ska återkomma till dig behöver du även fylla i dina kontaktuppgifter. När du skriver in din synpunkt får du gärna tänka på att vara så tydlig som möjligt för att vi ska kunna hjälpa dig bättre.

Vår ambition är att besvara synpunkter så snart som möjligt, men svarstiden beror givetvis på synpunktens art och omfång.

Om din synpunkt gäller en specifik sida eller funktion kan du skriva in sidans webbadress eller sidtitel här.

Om du önskar återkoppling, fyll i dina kontaktuppgifter

Övriga synpunkter gällande skolan och skolans verksamhet

Synpunkter som gäller skolan och skolans verksamhet ska du skcika in till vår synpunktshantering.